آموزش رایگان ثبت نام در لاتاری-گرین کارت آمریکا 2020


بر اساس بند ۲۰۳ (c) قانون ملیت و مهاجرت آمریکا (INA) برنامه اعطای ویزا از طریق شرکت در قرعه کشی گرین کارت آمریکا موسوم بهلاتاری گرین کارت امسال نیز انجام میشود. مطابق معمول، امسال نیز به ۵۰٫۰۰۰ نفر برنده لاتاری ویزای اقامت دائم آمریکا تعلق میگیرد.

افرادی که در این قرعه کشی برنده میشوند، بایستی واجد شرایط دریافت ویزای دایورسیتی باشند. وزارت امور خارجه آمریکا برندگان را به صورت تصادفی یا رندوم و توسط برنامه های کامپیوتری انتخاب میکند. این قرعه کشی برای کشورهایی که هر سال به عنوان کشورهای مجاز معرفی میشوند برگزار میشود. هر کشوری ۷% مجموع ویزاهای صادره را دریافت میکند که معادل ۳,۵۰۰ ویزا است.

حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی معادل ( دیپلم های فنی حرفه ای و کار و دانش مورد قبول نمی باشد چون 11 سال تحصیل به حساب می آید ) ۱۲سال تحصیلات در ایالات متحده امریکا باشد. ( ولی برای آفرادی که دیپلم فنی و حرفه ای و کار و دانش نیز دارند شرایطی وجود دارد که در صورت داشتن این شرایط می توانند در لاتاری شرکت کنند)
۲-متولد یکی از کشورهای واجد شرایط لاتاری آن سال باشید.( از جمله کشورهایی که در بیشتر دوره‌ها غیرمجاز بوده‌اند می‌توان به چین، انگلستان و هند اشاره کرد )

  انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 284

برچسب های مهم

اعتماد شما سرمایه ی ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما